onsdag 9 januari 2008

Nåt att vänta på...



...dessa underbara saker och mkt mer från jeanne darc living kommer att komma in i butiken under våren. Så nu går jag bara och väntar och väntar...
Men den som väntar på nåt gott!!
Började träna igen efter ett par månader eller års uppehåll i måndags. Så härligt att få känna att man lever, i kväll blir det ett s-core pass, bara träning för magen!! Det ni!!
Ja ni får hålla tillgodo med bilderna tills vidare...tvålarna från munkholm är på väg in, början av nästa vecka är dem i butiken!









14 kommentarer:

Pioner äro vita sa...

Hej Camilla

Fint det blev när du gjorde om på bloggen.

Det skall bli kul att komma in till dig och titta vad du har fått in lite längre fram.
Jag har länkat till dig på min blogg hoppas att det är OK

Karin

MiaMaria sa...

Oj. så härligt vackra saker....
Sådan bokstav skulle jag gärna vilja ha....

HA´en bra dag!
Miamaria

Hem och Lycka sa...

å vad mycket fint, får ta mig en tur längre fram och kika igen, kram!

Anonym sa...

Måste bara säga att din blogg är jättehärlig, får massa inspiration. Och din butik verkar va jättefin också, måste vara häftigt att uppnå nåt sånt. Min dröm är att öppna en egen blomsteraffär en dag, är färdig med min utbildning till sommaren.
Är lite nyfiken på vad du har för utbildning och hur det är att jobba som forist och ha eget företag? Vore jättegulligt om du tog dig tid att svara, förstår att du har fullt upp :).

Anonym sa...

Hej
vilka underbara saker....allt är verkligen värt att vänta på...jag älskar den där madonnan men har själv inte tagit mig råd att köpa nån ännu =)

kram kram

Verkstedet sa...

fine bilder, og flott bokstav.
kommer igjen:)

Anonym sa...

Vad mkt fint det finns hela tiden...tack för allt fint jag får se när jag besöker dig!

Anonym sa...

Hej på dej kompis! :)
tänkte bara säga att jag länkar till dej på min sida! Nu får du äntligen adressen, fast den inte är färdig! Haha! *kram å tack för idag*

Anonym sa...

Hej Camilla!
Du har fått en utnärkelse på min blogg eftersom jag brukar kika in på din blogg och inspireras.

IKT i min vardag sa...

Vilken härlig butik du har! Har inte så många mil till Kungälv så jag kommer nog att hälsa på i butiken nå´n dag i framtiden:)

Hälsningar Linda

Anonym sa...

Gör snyggt Camilla! Tittar in och beundrar och sniffar på tvålarna en dag!
Älskar dn affär!!!

Kungälvs nya vattenhål...

junhe sa...

fin fina grejer du visar...som vanligt! jag var in på en butik i gamla stan´och det enda jag hade råd med just då var ett kort från din nämnda leverantör =) ha en bra vecka/ kram junhe

Sea Angels sa...

Lovely just beautiful
Lynn xx

Sea Angels sa...

What wonderful pictures, so inspiring. Please can you tell me where the lovely letter is from, I would so love to buy one, I hope you don't mind me asking.
Hugs Lynn xx