lördag 1 januari 2011

Nytt År

2010 har nått sitt slut och 2011 har stigit in!
Sitter och tänker på allt fantastiskt som hänt under året, både på det personliga planet
och arbetsmässigt...
Jag har blivit Mamma åt min finaste lilla skatt, Vincent
Det är ju självklart det största som hänt och jag är
såå förälskad i honom:)
Att jag & min fina man fick honom är bara ren och skär lycka!
I butiken har det hänt fantastiska saker detta året,
många nya kunder har hittat till oss och
våra "gamla" trogna kunder fortsätter att förgylla vår vardag!
Jag hoppas att 2011 blir ett år fyllt med
glädje, kärlek, bus, mys & vackra ting som kan förgylla våran vardag lite extra.
Tack än en gång för ett grymt 2010 nu ser vi fram emot ett lika bra om
inte bättre 2011!!
GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

Skatan sa...

Tack samma - gott nytt år :)


Anna