tisdag 29 juni 2010

Sött litet hus

En riktig shabby chic dröm!
Detta lilla hus i skogen har Sandra inrett och renoverat från grunden.
Läste om detta hos Gizmolinas (som jag, by the way läser hos varje dag)
Och tänkte att jag måste dela med mig av dessa små söta bilder...

Här står Sandra framför sitt lilla hus


Sandra med sin man!



Prinsessan på ärten!

Allt hon har i sitt hus har hon köpt på loppisar

Bilderna kommer ifrån The New York Times!
Om ni går in på
gizmolinas.blogg.se
så kan ni länka vidare därifrån!
Vår kläd-SommarRea
har börjat idag. 50% på nästan hela sortimentet!
Vi har fått in super fina trälådor, 298.-
måste ses!!!
Välkomna till vår fina sommarfyllda butik!




13 kommentarer:

jag sa...

Så vackert! Får jag vägarna förbi Kungälv ska jag absolut kika in i butiken.

/Lilli

Anonym sa...

oj, som ett litet hus för en hobbit...lagom stort att städa...behöver inte stor tomt...man kan nästan ta det på ryggen om man skulle flytta...nja, när jag tänker på det så..
//Linda

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Men de va nog de vackraste lilla hus jag sett någon gång... Vilka sagobilder..
Kraaam Linda

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Men herreguuu de va de söötaste ja nånsin sett... måste genast kika in där massa sommarkramar sussie

fröken knopp sa...

Så underbart!!!!

Tack för att du visade oss..:)

Varma Kramar Elin

B sa...

Wow, what a lovely little space! Thanks for sharing it. I have a barn in my garden that we are about to restore; I hope it could eventually look like that! I just found your blog; it is very inspirational - thank you!
B x

toves sammensurium sa...

Ååå for et vidunderlig lite hus!!!!!!! Her kunne man kose seg og rømme litt fra hverdagen!!!! Nesten som i et eventyr...så kan man selv være prinsessen :)))

marie sa...

Camilla! Kan du maila mig?
Kram
Marie minlillaveranda mariedelice@hotmail.com

sandra sa...

Men oj vad gulligt!!
Där skulle jag vilja bo:)

Sandy @ My Shabby Streamside Studio sa...

Thank you so much for your kind comments on my blog!

I am so very sorry that I cannot translate this message, for I am sadly ignornant of Scandinavian language and I cannot tell if this is Swedish or Norwegian!

Tootles,

Sandy @ My Shabby Streamside Studio
http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

Rosengårdens Inredning sa...

Jättemysigt och fint litet hus. Jag har sett det i en tidning nyligen.
Kram Malin

Tee of Vinnord Cottage sa...

Ah!!!! Så bedårende vakkert!!!! Sukk.... Skikkelig eventyr!

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå bara så underbart.Vad fint du har.Önskar dej en skön kvällKram Rita ♥