lördag 20 september 2008

Julbok och Moheda



Jo, säljaren från Jeanne darc living var här i torsdags och sa att boken är på väg! En container med böker har varit på vift!! Dem skickar boken från danmark på tisdag så på torsdag kanske vi har den här. Men jag ringer er som beställt den så fort den kommit!!

Kurs-schemat är lagt! Jätte mysiga tillfällen att träffas och pyssla:) Schemat kommer läggas ut här på bloggen på måndag, så först till kvarn, begränsat antal platser!

Imorgon sticker jag till Moheda loppmarknad! jiipiiiee:) Hoppas göra ett antal fynd både hem och till butiken. Ska försöka ta lite bilder:)

Kram på er och ha en mysig helg!

4 kommentarer:

Skatan sa...

Hej!

Skönt att containern har kommit tillrätta. Låter kul med en julbok. Snart börjar pysseltiderna - igen!

Lycka till på Moheda.

Kram,

A

Anonym sa...

Oj, oj. Moheda var fantastiskt! Man skulle behövt en mindra lastbil...Öhr kan vi också rekommendera. Fin blomster/inredningsaffär o ett kanson café!
Ser fram mot kurs info!
/Linda

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

vilken härlig bukett... åhhh moheda vill dit igen...
mvh Linda

Unknown sa...

Camilla,

Jättevacker bild på en underbar bukett
Lyckost Dig, Moheda är ju rena drömmen!
Önskar dig lycka till på fyndletandet, du kommer säkert inte tomhänt därifrån.
Bildbevis är aldrig fel.

Jag har redan fått min julbok och den är ju kanon fin precis som alla deras tidigare böcker, men jag måste ändå säga att jag blev lite besviken. Skulle tänka mig lite mer bilder och mer inspirattion. I varje fall så har jag sett en del av det här tidigare. Är ju ofta på besök i Danmark och det kanske beror på det????
Lät negativ nu????
Hoppas inte det.

Önskar dig en skön höst, som jag vet kommer att innebära mycket jobb för dig. Lycka till!

Kramisar Jeanette