lördag 2 augusti 2008

tripp till köpenhamn



Hej på er alla glada! I början av veckan tog jag och mina föräldrar en liten tripp till köpenhamn. Shopping och bad och god mat avnjöts i nyhavn. Sen plockade jag förstås hela bilen och släpet vi hade med oss fullt utav vackra blomster och ting. Tyvärr har en del saker redan tagit slut men det finns mycket kvar...


Många utav er undrade hur man tar sig till hönö!?

Kör ut mot torslanda och sen lilla varholmen. På varholmen tar du färjan mot öckerö/hönö. När du kör av färjan är det skyltat så du kan inte missa det. Det tar ungefär 45min från stan om du har tur att träffa rätt med färjan! Ha en underbar tripp ni som tar er ut...


Kram på er alla och tack för alla era kommentarer, tyvärr har jag inte tid just nu att svara er en och än men jag kikar in hos er så fort jag hinner:)) Camilla
Bild. jag förra sommaren, matade fickmåsarna med rens från ALL makrill vi drog upp:))

7 kommentarer:

AGENT 77 sa...

Låter som en härlig tripp!! Tack för tipsen om Hönö ska försöka ta mig ut dit, eftersom jag är inflyttat till gbg från Töreboda(långt upp i skogarna)så är det kul att göra små dax tripper o se sig omkring i gbg omnejd.

Trevlig helg!

kram E

Anonym sa...

Hello, love your blog! wanted to say Hi from Canada & let you know I've nominated you for a "brilliante blog award". Please pop by for a visit.

Blessings,
Laura

Handplockat sa...

kikar in för att önsksa dej en toppen måndag =)

cicci sa...

Åh så härligt du verkar ha haft det! Blir så sugen på att åka till Hönö. såg att Malin Butik Unik oxå varit där, viar mysiga bilder. Måste bta och besöka din butik när jag är hos farmor nästa gång.
Kram cicci

Anonym sa...

Hittade hit av en slump när jag letade inspiration till höstuppfräscning av min butik efter semesterstängningen.
FANTASTISK butik du har, kommer garanterat att kika in om jag någon gång har vägarna förbi.
Fortsatt lycka önskar jag dig verkligen.

Jenny

Petraso sa...

Drömde jag när jag satt på Hartmanns i ystad att du och fästmanen gick förbi på andra sidan gatan...... rakt in mot filminspelningen?????

Kram
Kungälvs Petra

Unknown sa...

Härligt att höra att Ni hade en härlig tur till det vackra Köpenhamn.
Det är alltid lika njutbart att komma dit eller hur????

Du som jobbar med blommor och inredning måste ju bara få sååååå många input.

Nästa gång vi besöker våra vänner på Orust blir det definitivt en tur till Hönö....
Låter som en riktig höjdare!

Visst räcker det med att besöka vårt härliga land under sommaren, resorna till värmen sparar vi till den mörka årstiden, men då har väl du massor att stå i.

Lovar att titta förbi då vi besöker Orust nästa gång.

Ha det bara bäst
Kramisar Jeanette