tisdag 3 juli 2007

Brist på inspiration

I brist på inspiration visar jag lite bilder som jag hittade på datorn, vet ej källan på dem tyvärr!:)
Nu längtar jag efter semestern...börjar nästa vecka, så nu räknar jag dagarna:)) hihi!!
Idag har jag varit i min blivande butik, mätt och tittat under heltäckningsmattan!! JO, det är sant, heltäckningsmatta. Dem som har butiken nu säljer skor så det har varit bästa alternativet för dem. Men under den visade det sig att det ligger ett jätte fint obehandlat betonggolv!!
Kram till er alla!





9 kommentarer:

Anonym sa...

Så spennende med butikken, gleder deg nok til å sette i gang med litt innredning....Begynner også ferien neste uke, og dagene går ikke fort nok nå, som jeg gleder meg!

organic-lizzi sa...

Spennende,deilig og stor jobb å planlegge butikken tenker jeg.Så bra med gulvet da:-)..praktisk og lekkert.. Ha en deilig uke tross pøsregn og mangel på ferie.. klem

Anonym sa...

Så fina bilder!!

Lycka till med butiken, måste vara otroligt roligt att planera och starta upp sitt eget!!
/Terese

Spets och snor sa...

Hej! Oj vilken fin sida du har fått till! Gillar verkligen din banner... Är det hemma hos dig?

♥ Pia... sa...

Så kul... så spännande..du väntar förståss...jag har varit på en runda ..loppis och inredningsaffärer idag..och det var jättemysigt....ha en trevlig kväll..PIA

johanna sa...

Åhh vilka fina bilder...ska bli såå spännande med din butik...Ha n bra kväll
kramar johanna

Anonym sa...

Kan tänka mej att det kliar i fingrarna att få fixa i butiken nu... Spännande!!

Anonym sa...

Hei! Superfin blogg du har!
Hvor kommer det nederste bilde i fra?

"M" sa...

Gud vilken vacker ljuskrona...
Mvh "M"