onsdag 27 juni 2007

Tack alla gulliga

...blir helt rörd av era lyckönskningar! Jag är så nervös och rädd inför vad som komma skall. Men samtidigt känns det jätte kul och att en dröm slår in:)
Har mycket att fixa och tänka på nu så jag har varit dålig på att svara er, FÖRLÅT, ska besöka er så fort jag hinner!:)
Jag får så mycket inspiration från er alla ska ni veta, både personligt och inredningsmässigt! Min blogg har blivit ett andningshål som jag blivit beroende av, fast på ett bra sätt:) hihi!!



Vill ni se nåt vackert, tryck här!!:)



Bilderna kommer från sköna hem!

8 kommentarer:

johanna sa...

Gud vad spännande..önskar dig oxå all lycka i världen..jag lovar dig det kommer att bli bland det roligaste du gjort..en hel annan värld öppnar sig..all lycka till dig..lägger till dig i min förlorade lista=))

Anonym sa...

Jättefina bilder! Jag gillar färgerna och formerna :D

Anonym sa...

Visst har det blivit som en drog!!!

Signes Vind sa...

Grattis o stort lycka till. Vart ska den ligga - har du hitta lokal m.m.m.m.m. vill veta mer!!!!
Så kul att infria en dröm!

Anna sa...

Jättefina bilder. Stort grattis till blomsterbutiken. Så spännande, vilken dröm. Ska bli härligt att få följa din start på bloggen. Många Blomsterbutiker är små inredningsaffärer numer, man kan hitta mycket fint där. Ska bli härligt att följa, och kanske vågar man själv uppfylla sin dröm till slut.

Stort lycka till!

Anonym sa...

Men åh.. vad nyfiken jag är.. kan du inte berätta om stuket på affären??! Såg att du har en bild från Flowers and Pots (me love!!) - är det ngt sådant du tänkt dej??

Anonym sa...

Önskar dig verkligen lycka till med din blomsterbutik! Jag har startat en egen blogg nu så där är du varmt välkommen att kika in. Jag kommer skriva en hel del om vårt nya hem i Sandby, Österlen.
Kram från Jenny

Gypsy Purple sa...

This is fabulous!!!!!