tisdag 6 februari 2007

Vårfint

Nu har jag varit runt och bloggat och fått så mycket vår känslor att jag tänkte lägga upp lite vårblommor från butiken jag jobbar i!
Som ni vet så ska jag och min sambo snart flytta till nytt. Vi har köpt en ny lägenhet med radhus känsla, självklart vill jag få en lantlig känsla i lägenheten så vi har valt ett klassiskt kök och jag har hittat det mesta i inredning. Nu skulle jag behöva lite tips om tapeter, har varit runt och tittat men inte hittat nåt som känts WOW!
Så om du har nåt tips lämna det gärna, jag blir övelycklig!?
Blommande Timjan
Vit phalenopsis



Underbar myrten i danska lerkrukor






Vit campanula med stål krona



Mina favoriter, Plättar i luften i danska lerkrukor

Foto: privat











1 kommentar:

Anonym sa...

Så spennende med ny leilighet, Anna skrev om en flott side med fine tapeter for en stund siden:
www.b-w.nu